Pär: Man räknar nog med att klara kvalet med den målvakt och backbesättning man har. Gambling på hög nivå.
Ser man på Timrå-Löven så ser man hur jävla snedbyggt det här laget är. Balansen i yngre/äldre och bortprioriteringen av fullständig backbesättning tillsammans med en chansning i mål. Nubben har lite att tänka på till nästa säsong.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ser man på Timrå-Löven så ser man hur jävla snedbyggt det här laget är. Balansen i yngre/äldre och bortprioriteringen av fullständig backbesättning tillsammans med en chansning i mål. Nubben har lite att tänka på till nästa säsong.