1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654631

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
El Maco: En jävulsk plan! Den måste bara genomföras. Enda abret är att jag är i Oslo fram till 16.00.

Men minst en vaskning model större kan jag garantera!

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
lincoln: Timraterna på privatflyg till Norrland har sjunkit senaste veckorna. Jaktresorna har nästan upphört helt... Kolla om du kan ta jeten från Gatdemoen. Eller så vaskar du motsvarande belopp, kanske blir Nollan gladare över det

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK

Är det ngt upprop på att alla ska kolla på torsdagsmatchen??

Vore sjukt häftigt om vi kunde fylla arenan!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.