1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654635

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
lincoln: Timraterna på privatflyg till Norrland har sjunkit senaste veckorna. Jaktresorna har nästan upphört helt... Kolla om du kan ta jeten från Gatdemoen. Eller så vaskar du motsvarande belopp, kanske blir Nollan gladare över det

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
El Maco: Kan man vaska en loge eller två?  ;=)

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Det blir en dyr biljett att flyga Malmö -> Timrå tur och retur bara för en match. Inte riktigt försvarbart. Och detta med vaskning... Det skulle bara kännas frustrerande att köpa en biljett som man inte kan utnyttja. Men det är ju bra att vissa andra resonerar annorlunda på den. Fast att lösa medlemskap samt beställa souvenirer är ju också att bidra med något...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.