Konstaterar även att MoDo torskade efter sd i går. Där har det verkligen inte blivit många poäng sedan "Perra" anslöt. Hade på känn redan direkt när de sparkade Forsberg att det var idiotiskt och se så rätt man kan ha ibland.
För övrigt är det bara damhockey i dag. Inte en match i varken SHL eller HA. Så urbota trist. Allt fokus på "konken", "Stickan" och Timrå. Nu är man less. Tacka fan för att man plockar fram pipan igen då...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.