Jag ser att Sundsvall besegrade Hudiksvall med 4-3 i går. Kanske inte så imponerande i sig, men nu leder man serien med tre poäng till godo efter åtta omgångar. Huddinge torskade på nytt. Spännande!
Konstaterar även att MoDo torskade efter sd i går. Där har det verkligen inte blivit många poäng sedan "Perra" anslöt. Hade på känn redan direkt när de sparkade Forsberg att det var idiotiskt och se så rätt man kan ha ibland.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.