Inlägg: 1658342
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
En diagnos jag kan ställa är att så fort vi börjar spela försiktigt eller på ledning så att säga så tappar vi matcher... Vi måste smälla på och jaga i 60min för att vinna...
Det går inte att mesa sig till 3 poäng med våran trupp... Vi skall vara hungriga och störa våra motståndare hela matcherna!
Det går inte att mesa sig till 3 poäng med våran trupp... Vi skall vara hungriga och störa våra motståndare hela matcherna!
+ 2
SMÅLAND:
Fan fan fan fan fan. Öka!!!!