En diagnos jag kan ställa är att så fort vi börjar spela försiktigt eller på ledning så att säga så tappar vi matcher... Vi måste smälla på och jaga i 60min för att vinna...
Det går inte att mesa sig till 3 poäng med våran trupp... Vi skall vara hungriga och störa våra motståndare hela matcherna!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det går inte att mesa sig till 3 poäng med våran trupp... Vi skall vara hungriga och störa våra motståndare hela matcherna!