1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1660038

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: Händer inget oförutsett kommer tre styck TIK:are från Växjö och fyller på bortastå.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
RunarUp: samma här, om inget oförutsett händer. Så kommer det ännu 3 st från de småländska skogarna. Ser ut att bli fullt hus på bortastå snart :) får se till att skapa lite tryck dem här gången. Senast jag var i
Oskarshamn var det knalltyst hos oss i bortastå. Vi får ju nästan se till att trycka upp tshirtar med våra nicks på så vi känner igen varandra med ;)

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
RunarUp: Låter toppen.
Jag är på bortaså med och har med mig 3 till.
Nu fyller vi bortastå så gått det går och ger allt vi har.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer