RunarUp: samma här, om inget oförutsett händer. Så kommer det ännu 3 st från de småländska skogarna. Ser ut att bli fullt hus på bortastå snart :) får se till att skapa lite tryck dem här gången. Senast jag var i Oskarshamn var det knalltyst hos oss i bortastå. Vi får ju nästan se till att trycka upp tshirtar med våra nicks på så vi känner igen varandra med ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer