1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1659967

IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Kan detta vara säsongens sista match?

Kan detta vara matchen som gör att vi hamnar i det hemska kvalet neråt?

Kan detta vara matchen som gör att vi lirar i Playoff och kamperar om platserna till SHL?

Jag kommer att vara där!

I vilket skick vet jag inte, men jag kör så länge jag orkar?

And I hope that YOU be there to?

Älska Timrå IK i vått och torrt i med och
motgång ALLTID och tills döden skiljer oss åt!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: jag ska dit, kommer eventuellt ensam. Vilken sektion är för bortasupportrar?

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: Händer inget oförutsett kommer tre styck TIK:are från Växjö och fyller på bortastå.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer