1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1660406

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Jensen_12:

Sektion E gäller på bortastå och den är väldigt liten, men lätt att fylla :-)

Om tre veckor är vi där och ger allt vi har för vårat älskade
Timrå IK!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
11 dagar kvar till julafton i Arena Oskarshamn!

73 mil ifrån Timrå, men det kan vara årets viktigaste match!

33 mil ifrån Möllan/Malmö

Bussen ifrån Timrå kan ju ta upp folk på vägen ner!

Nu fyller vi sektion E och ger laget vårat fulla stöd och kärlek!

Odla slutspelsskägg a la David Batra!

Nu kommer vi både fram och bak!

Alla mot Oskarshamn den 28/2!

Jag vi ses..Jag är där och ger 100%

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer