1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1660064

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: jag ska dit, kommer eventuellt ensam. Vilken sektion är för bortasupportrar?

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Jensen_12:

Sektion E gäller på bortastå och den är väldigt liten, men lätt att fylla :-)

Om tre veckor är vi där och ger allt vi har för vårat älskade
Timrå IK!

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Jensen_12: Räkna med minst några minibussar från Timrå och garanterat några utsocknes TIK:are till, om matchen är det minsta viktig... Vi har ju stött på 4-5 rödvita när vi besökt Oskarshamn en vanlig vardag i serielunken;)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer