3-1 i Gärdehov nu...
Inlägg: 1661112
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Jag ser fram emot " E4 derbyn " i höst :-)
Just nu saknar Hotell Laxen vid gamla E4 vid Bergeforsen.
Där hängde man ofta i baren en gång i tiden.
Men nu har kraftverket förstört allt :-(
Jag ser fram emot " E4 derbyn " i höst :-)
Just nu saknar Hotell Laxen vid gamla E4 vid Bergeforsen.
Där hängde man ofta i baren en gång i tiden.
Men nu har kraftverket förstört allt :-(