Inlägg: 1661117
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:
Apropå Hotell Laxen... Funderar på att lägga om kosten till fisk i stället för kött. Nyttigare för fet-Hemp...
E4-derbyn finns det många av. Något specifikt? : )
Apropå Hotell Laxen... Funderar på att lägga om kosten till fisk i stället för kött. Nyttigare för fet-Hemp...
E4-derbyn finns det många av. Något specifikt? : )
Jag ser fram emot " E4 derbyn " i höst :-)
Just nu saknar Hotell Laxen vid gamla E4 vid Bergeforsen.
Där hängde man ofta i baren en gång i tiden.
Men nu har kraftverket förstört allt :-(