Inlägg: 1661135
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Ja S-vall mot oss!
Men vi lirar ju i SHL nästa är å derby mot Bynäs :-)
Jag tog ett par glas Lord Calvret förut mot förkylningen! !
Ja S-vall mot oss!
Men vi lirar ju i SHL nästa är å derby mot Bynäs :-)
Jag tog ett par glas Lord Calvret förut mot förkylningen! !
Apropå Hotell Laxen... Funderar på att lägga om kosten till fisk i stället för kött. Nyttigare för fet-Hemp...
E4-derbyn finns det många av. Något specifikt? : )