Inlägg: 1661160
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:
Långsiktighet är nog en dygd i det här fallet.
Tyvärr skulle jag nog ha fått avdrag på ersättningen om jag hade dragit iväg, så det kanske var bäst som skedde.
Fullt hus i kväll? Det betvivlar jag.
Baileys... Mmmmm... (Antar skepnaden av en lätt dreglande Homer Simpson.)
Redigerad kommentar
+ 1
Du har så rätt vi ska bygga långsiktigt!
Matchdag och lite kaffe och gott vid sidan om är inte dumt :-)
Att du inte flög med Malmölaget upp?
Ikväll tar vi fullt hus inför fullt hus :-)