+ 1
Inlägg: 1661166
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Ja du har så rätt!
Nä det blir nog inte det tyvärr :-(
Ja mina ersättningar har fått genom räntor och aktieutdelningar de senaste åren!
Nu har jag öppnat lunchboxen och tagit ett par glas!
Länge leve friheten :-)
Ja du har så rätt!
Nä det blir nog inte det tyvärr :-(
Ja mina ersättningar har fått genom räntor och aktieutdelningar de senaste åren!
Nu har jag öppnat lunchboxen och tagit ett par glas!
Länge leve friheten :-)
SMÅLAND:
Långsiktighet är nog en dygd i det här fallet.
Tyvärr skulle jag nog ha fått avdrag på ersättningen om jag hade dragit iväg, så det kanske var bäst som skedde.
Fullt hus i kväll? Det betvivlar jag.
Baileys... Mmmmm... (Antar skepnaden av en lätt dreglande Homer Simpson.)
Redigerad kommentar