+ 1
Inlägg: 1666771
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: Strax drar vi från Växjö.
Blir det nån samling på puben innan?
Blir det nån samling på puben innan?
Idag ska det avgöras och jag ger allt till slutsignalen ljuder.
Blir det " Töm och glöm " ikväll eller blir det " Hola Bandola "
Det märks..VI KÖR ÄNDA IN I KAKLET!
Ja du får ha det underbart i Copenhagen :-)
Var ett tag sedan man var där och levde livet!
Får nog åka dit snart igen.
Tack så mycket och jag skickar en lyckönskning till dig med
Hempen ikväll!
Gör stan för mig med i vått och torrt :-)