Inlägg: 1666787
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
RunarUp:
Toppen.
Jag drar snart med.
Vilken pub menar du?
Vi skulle bygga lite tifo innan matchen.
Vi får se hur det går?
Hur många är ni?
Toppen.
Jag drar snart med.
Vilken pub menar du?
Vi skulle bygga lite tifo innan matchen.
Vi får se hur det går?
Hur många är ni?
Blir det nån samling på puben innan?