Östersund är utslaget och klassiska Huddinge vidare i play off.
Inlägg: 1667374
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Västervik
Huddinge
Troja
Tingsryd
Jag hoppas på minst 2 småländska lag i playoffet!
Då blir det fest här med!
Och tänk två småländska lag till i HA!
DÅ blir det rena julafton när Timrå kommer på besök ofta :-)
Västervik
Huddinge
Troja
Tingsryd
Jag hoppas på minst 2 småländska lag i playoffet!
Då blir det fest här med!
Och tänk två småländska lag till i HA!
DÅ blir det rena julafton när Timrå kommer på besök ofta :-)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Ogilla :-(
Den kvinnan har jag aldrig hört talas om, men hon verkar ju varit en riktigt snäcka ;-)
Ogilla :-(
Den kvinnan har jag aldrig hört talas om, men hon verkar ju varit en riktigt snäcka ;-)