hubbenorlen: jag uppfattar inte alla saker på samma vis alltid med det sagt skulle jag inte tordas gå i döden för mina "sanningar"
Jimmys engagemang och brinnande intresse för alla delar av hockeyn skulle jag aldrig ifrågasätta dock...
Jag skulle inte vara motståndare till en sådan roll åt Jimmy iaf!
Sedan finns det ju endel "profiler" att bolla idéer och spelare ihop med som Ulf Dahlén tex ganska nära inpå våran förening. Det skadar nog inte att försöka alla vägar för att hitta framtidens Timrå IK spelare...
hubbenorlen, söder över: Det handlar om scoutning x resurs x lagbygge. Tror inte Micke Lind då och utebliven Micke Lind nu enbart handlar om förmågan att scouta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.