Jag kan inte förstå vad som har hänt? Var är målskyttet? Hur kan det låsa sig så fullständigt när det väl gäller? Men som jag sagt hela tiden. Det går inte som på räls hela tiden..Ibland spårar man ur helt enkelt och det är inte lätt att hitta tillbaka..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag kan inte förstå vad som har hänt?
Var är målskyttet?
Hur kan det låsa sig så fullständigt när det väl gäller?
Men som jag sagt hela tiden. Det går inte som på räls hela tiden..Ibland spårar man ur helt enkelt och det är inte lätt att hitta tillbaka..