1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1670539

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Nu ser det lite bättre ut dock. 0-1, M Tjärnqvist.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag är naturligtvis fullt medveten om att din version mkt väl kan stämma och att du blivit lite avigt bemött, utan att du egentligen menat nåt illa.
Jag har dessutom argumenterat utifrån din första version, där jag uppfattat det som att föraren har haft fog för sin kritik mot ditt agerande.
I den andra versionen blir det ju lite annorlunda, men även där kan jag till viss del förstå varför föraren agerar som han gör, även om han kunde ha uttryckt sig på ett trevligare sätt.
Hoppas du förstår vad jag försöker säga och lycka till i återkvalet till AS.
Vore tråkigt om ett klassiskt lag som Timrå hamnade på hockeyns bakgård.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

Jag läste det nyss på text-tvn 377..:-)
Och Gubbhästen har 1-0 på löven och Ööggle har 2-1 mot Mora..
Tänk att de ska lägga ner text-tvn på TV4 i sommar..
Där läser jag ju 1-2 timmar per dag :-(

Sv: Apropå nånting...
HS-skribenter fångade på filmsnutt?

Och det hockeyrelaterade bygger på att linoliumgolv och hockeypuckar har ett nära släktskap i vissa DNA-kedjor.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.