1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1670568

Sv: Apropå nånting...
Huge:

Återkvalet...
Vi hamnade ju i ingenmansland och lirat färdigt denna säsong.
Har du blandat ihop Timrå med Sundsvall?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Haha, ja du ser vilken dålig koll jag har.
Får skylla på fokus på vårt eget, trodde faktiskt att ni var inblandade i bottenstriden och riskerade att möta Sundsvall. Har för mig att jag läste nåt om den oron i er bok, kan vara där som jag drog lite för snabba slutsatser och inte kollade upp fakta.
Men det ändrar ju inte på faktum: Timrå ska spela i SHL, det är ett gammalt klassiskt lag med trogna supportrar som jag gillar.
Ja, finns ju vissa undantag förstås, som med allt annat...   ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer