+ 1
Inlägg: 1670557
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huge:
Återkvalet...
Vi hamnade ju i ingenmansland och lirat färdigt denna säsong.
Har du blandat ihop Timrå med Sundsvall?
Återkvalet...
Vi hamnade ju i ingenmansland och lirat färdigt denna säsong.
Har du blandat ihop Timrå med Sundsvall?
Sv: Apropå nånting...
Huge: Ge dig nu, vi spelar inte återkval. Det är Sundsvall som kvalar uppåt.
+ 1
Jag har dessutom argumenterat utifrån din första version, där jag uppfattat det som att föraren har haft fog för sin kritik mot ditt agerande.
I den andra versionen blir det ju lite annorlunda, men även där kan jag till viss del förstå varför föraren agerar som han gör, även om han kunde ha uttryckt sig på ett trevligare sätt.
Hoppas du förstår vad jag försöker säga och lycka till i återkvalet till AS.
Vore tråkigt om ett klassiskt lag som Timrå hamnade på hockeyns bakgård.