+ 3
Inlägg: 1671683
Svarskommentarer
Sv: Silly season 15/16
Edb: Han har en intressant historia, Tony Hand. Läste en bra artikel om honom och hans karriär nånstans. folk hävdade att han var en lika stor talang som gretzsky.
Minns även att Aftonbladet kablade ut nyheten "Tony Hand klar för Modo" för några år sedan. Nån källa måste ha lurat dom för artikeln var borta inom en halvtimme och någon annan info om det fanns ingenstans.
Minns även att Aftonbladet kablade ut nyheten "Tony Hand klar för Modo" för några år sedan. Nån källa måste ha lurat dom för artikeln var borta inom en halvtimme och någon annan info om det fanns ingenstans.
Sv: Silly season 15/16
Edb:
Nu blev jag impad av din scoutning :-)
Tony Handen..
Det var värsta jag sett i mannaminne!
Ring ynglingen direkt och placera han framför kassen och
det är mål..
Nu blev jag impad av din scoutning :-)
Tony Handen..
Det var värsta jag sett i mannaminne!
Ring ynglingen direkt och placera han framför kassen och
det är mål..
+ 1
Make the call nubben before linkan DOES!