Edb: Han har en intressant historia, Tony Hand. Läste en bra artikel om honom och hans karriär nånstans. folk hävdade att han var en lika stor talang som gretzsky. Minns även att Aftonbladet kablade ut nyheten "Tony Hand klar för Modo" för några år sedan. Nån källa måste ha lurat dom för artikeln var borta inom en halvtimme och någon annan info om det fanns ingenstans.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Minns även att Aftonbladet kablade ut nyheten "Tony Hand klar för Modo" för några år sedan. Nån källa måste ha lurat dom för artikeln var borta inom en halvtimme och någon annan info om det fanns ingenstans.