1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1675692

Sv: U18
söder över: Ja, och Erixon. Stenqvist är i grunden en jättetalang också men frågan är hur länge till han orkar hålla på.

Svarskommentarer

Sv: U18

Knylan: Ja... Sorgebarnet... Har bara hört gott om Stenis... Övriga spelare i laget som tippar honom som största talangen inför kommande säsong osv och så blir han skadad direkt... om och om igen... aldrig en skada som varar mindre än en säsong... metalt torterad vid väldigt ung ålder. 

klarar han sig ur detta träsk får han nog helt enkelt visa vilken nivå han kan spela på... man önskar honom all lycka iaf han har genomlevt allt det där man inte ska behöva göra i hans ålder...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.