Knylan: Ja... Sorgebarnet... Har bara hört gott om Stenis... Övriga spelare i laget som tippar honom som största talangen inför kommande säsong osv och så blir han skadad direkt... om och om igen... aldrig en skada som varar mindre än en säsong... metalt torterad vid väldigt ung ålder.
klarar han sig ur detta träsk får han nog helt enkelt visa vilken nivå han kan spela på... man önskar honom all lycka iaf han har genomlevt allt det där man inte ska behöva göra i hans ålder...
söder över: Det är smått otroligt att paja BÅDA axlarna och vara borta så mycket för att sedan komma tillbaka och så dör höften istället, ofattbar otur.
Kvällens publiksiffra: 758 pers, enormt glädjande att se.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Knylan: Ja... Sorgebarnet... Har bara hört gott om Stenis... Övriga spelare i laget som tippar honom som största talangen inför kommande säsong osv och så blir han skadad direkt... om och om igen... aldrig en skada som varar mindre än en säsong... metalt torterad vid väldigt ung ålder.
klarar han sig ur detta träsk får han nog helt enkelt visa vilken nivå han kan spela på... man önskar honom all lycka iaf han har genomlevt allt det där man inte ska behöva göra i hans ålder...