1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1675749

Sv: U18
Knylan: Ulriksdals IP, Hall 1...ja det lät ju glamoröst och sexigt....

Svarskommentarer

Sv: U18
157620: Visste inte att det fanns ishall i Ulriksdal, är det nära slottet? Var/när spelas eventuell 3:e match.

Sv: U18

157620: Det låter som en billig variant utav juniorhockeyns spring classic! det är juh hur jävla skönt som helst! Ulriksdals IP, hall 1... episkt... klassiskt!

Hallen där Timrå drog undan mattan för AIK... 


Sv: U18
157620: Har man tur så finns det även läktare, långt ifrån säkert det. Nä men det ska bli kul, jag hoppas på att vi blir ett gäng TIK08:or, kul med lite gräsrotshockey. Allt kan inte vara Arena Polarica här i världen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.