+ 7
Inlägg: 1683844
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Skönt om det är klart men om kommunen köper arenan själva som ST spekulerar i är det bara att hålla i sig och invänta den mediala skitstormen.
El Maco: "blicka framåt och fukusera på hockey"
låter i mina ögon som att allt är klart :)
alternativt som du sa, skiter i eon och hyr in sig i ånäshallen.
jag tror på det första :)