Skönt om det är klart men om kommunen köper arenan själva som ST spekulerar i är det bara att hålla i sig och invänta den mediala skitstormen.
Inlägg: 1683847
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Simmalugnt: Känns ju inte som att man INTE testat alla alternativ till att kommunen tar över.
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Mittnytt hävdat att Timrå kommun köper tillbaka arenan för 45 miljoner kr.
+ 2