1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698177

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Knylan: Fungerar här med nu. Ska vi vinna denna match så måste vi vara effektiva. Jobbigt med bp nu

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
jå1: Marklunds mål var det inget större fel på heller! Den linan är riktigt mumsig i anfallszon!

Spännande 3e nu!

Hur länge sedan var det vi gjorde dessa psykologiskt viktiga målen i slutskedet av perioderna? Att vi fått en hel jävla uppsjö med psyk viktiga kassar i röven har jag lätt att minnas men att vi hör dem känns jävligt inspirerande!

Tura och kör i tredje nu! En poäng är ingen poäng! Det här ska vi vinna!

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
jå1: Är det bara jag som stör mig på att kameramannen hela tiden tappar bilden på pucken och ligger snett så man knappt ser nåt?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.