1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698246

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
jå1: Är det bara jag som stör mig på att kameramannen hela tiden tappar bilden på pucken och ligger snett så man knappt ser nåt?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17

Diddeli: Bedrövlig kvalité på kameramannen! väldigt hackigt och inzoomat hela tiden vilket jag stör mig på, sen vore de mycket bättre om han filmar spelaren med pucken istället för den spelare som HADE pucken...


Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Diddeli: jag stör mig med på det... Han tappar bort pucken i mittzonen hela tiden... Han behöver zoma ut lite vid spelvändningarna...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.