1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710435

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Jåkkinen: Timrå är fan helt chanslösa i den här serien. Totalt ofarliga framåt, komplett odugliga bakåt. Allt går på chans, ett skridskoskär från total panik hela tiden.

Skulle vi ens vara topp5 i ettan?

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Det är bara att skriva under på det. TIK är inte tillräckligt bra för den här serien. Fördelen förr var att det hade räckt ganska bra i gamla norrettan, nu är ju nivån motsvarande gamla Allsvenskan efter jul. Enda fördelen med degradering är att hyresnivån kan omförhandlas. Tre år i ettan, sedan får resan uppåt ha börjat.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Vettefan alltså, Det är en barnlek att göra mål på oss. Näe nu stänger jag av den här matchen, pallar inte mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer