1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710447

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Det är bara att skriva under på det. TIK är inte tillräckligt bra för den här serien. Fördelen förr var att det hade räckt ganska bra i gamla norrettan, nu är ju nivån motsvarande gamla Allsvenskan efter jul. Enda fördelen med degradering är att hyresnivån kan omförhandlas. Tre år i ettan, sedan får resan uppåt ha börjat.

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Kongo: Ytterligare en fördel är att det då kan bli en nystart på riktigt. Börja om från noll, med helt ny ledarstruktur och nytänk. Vi är så akterseglade i hockeysverige att det är pinsamt.

Merde!

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Kongo: Det var väl grejen nu med, bygga om från allsvenskan?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer