Inlägg: 1710463
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Man får förutsätta att styrelsen nu agerar för detta är inte längre acceptabelt. Med detta fuskbygge har man ljugit supportrar o sponsorer rätt upp i ansiktet. Topp 5? Jo tjena! Det finns inte många spelare eller ledare som är kompetenta för den nivån. Framför allt inte på ledarsidan.
Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium.
Vilka unga spelare ska vi satsa på då?
Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium.
Vilka unga spelare ska vi satsa på då?
+ 1
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Scharnhorst: Du är fullständigt blåst, oavsett vad du har för agenda. För nöjes skull, vad vill du se för åtgärd och varför?
+ 1
Men onekligen har vi olika åsikter i frågan om föreningen vara eller ickevara och längre i den debatten kommer vi sannolikt inte :)