Man får förutsätta att styrelsen nu agerar för detta är inte längre acceptabelt. Med detta fuskbygge har man ljugit supportrar o sponsorer rätt upp i ansiktet. Topp 5? Jo tjena! Det finns inte många spelare eller ledare som är kompetenta för den nivån. Framför allt inte på ledarsidan. Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium. Vilka unga spelare ska vi satsa på då?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium.
Vilka unga spelare ska vi satsa på då?