Sputnik: man lär väl få presentera en åtgärdsplan och få dispens. Som KHK när de gick upp i SHL.
Inlägg: 1726728
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ok låter ju vettigt. Tackar för svar. Tror du något lag kommer åka ur pga ekonomikraven eller kommer alla hitta kryphål nånstans och klamra sig kvar i HA. Moras situatuion ser ju inte lovande ut med tanke på att de behöver få tag på typ 3 mille plus att de sen skall ha ett kapital på 1mille.