El Maco: Ok låter ju vettigt. Tackar för svar. Tror du något lag kommer åka ur pga ekonomikraven eller kommer alla hitta kryphål nånstans och klamra sig kvar i HA. Moras situatuion ser ju inte lovande ut med tanke på att de behöver få tag på typ 3 mille plus att de sen skall ha ett kapital på 1mille.
Inlägg: 1726730
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: för dålig insyn. Mer än hälften av lagen har väl krisat på ett eller annat sätt senaste åren.
Kan ju bli en joker som att Västerås plötsligt visar sig vara bankrutta eller något.
Kan ju bli en joker som att Västerås plötsligt visar sig vara bankrutta eller något.