1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730001

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Underbar seger idag! 3-2 pucken var värd varenda mil i bil från Stockholm. Ja, hela upphämtningen förresten. Det var flera år sedan jag upplevde samma stämning i hallen. Fantastisk prestation av laget som vänder ett tvåmålsunderläge till vinst. Och vilken tredjeperiod av klacken sedan.

Det var matchen som hade alla ingredienser. Årets skönaste seger med marginal.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Dagens spark i baken till den ilske man i sjuttioårsåldern som i tredje periodens inledning med en dåres envishet hävdar "sin plats" på ståplats precis där supporterklubben har sin klackledarhylla.

Vill man stå och uppleva trycket i klacken utan att vara aktiv kan man väl åtminstone lämna plats till de som vill bidra till att höja stämningen och styra upp klacken.

Heder till grabbarna som trots allt inte gav sig!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.