Dagens spark i baken till den ilske man i sjuttioårsåldern som i tredje periodens inledning med en dåres envishet hävdar "sin plats" på ståplats precis där supporterklubben har sin klackledarhylla.
Vill man stå och uppleva trycket i klacken utan att vara aktiv kan man väl åtminstone lämna plats till de som vill bidra till att höja stämningen och styra upp klacken.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vill man stå och uppleva trycket i klacken utan att vara aktiv kan man väl åtminstone lämna plats till de som vill bidra till att höja stämningen och styra upp klacken.
Heder till grabbarna som trots allt inte gav sig!