1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730283

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Kongo: Jag älskar våran satsning på lovande talanger, men den är också lite riskabel på ett sätt. Vi kommer alltid få räkna med att bli av spelare till SHL. Vi kommer behöva rutin och spets utöver genom spelare som varit med förut i hetluften. Transatlant eller svensk är skitsamma bara dom levererar. Ungt och billigt är bra men dom kommer behöva äldre erfarna spelare som går i bräschen, gärna producerande med.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Sputnik: Skulle inte säga nej om vi lyckades knyta tillbaka oss den här killen. -20 i plus minus, men hela Karskrona har ju varit l
Kassa så det säger ju inte så mycket. Vet inte hur het han kommer vara på marknaden. Nu när hans kontrakt går ut. Man vet ju inte heller vilken division KHK kommer spela efter säsongen heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.