Sputnik: Skulle inte säga nej om vi lyckades knyta tillbaka oss den här killen. -20 i plus minus, men hela Karskrona har ju varit l Kassa så det säger ju inte så mycket. Vet inte hur het han kommer vara på marknaden. Nu när hans kontrakt går ut. Man vet ju inte heller vilken division KHK kommer spela efter säsongen heller.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kassa så det säger ju inte så mycket. Vet inte hur het han kommer vara på marknaden. Nu när hans kontrakt går ut. Man vet ju inte heller vilken division KHK kommer spela efter säsongen heller.