+ 9
Inlägg: 1731146
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Jag kommer rejält taggad till matchen. Bortastå, bara att höja rösterna och driva på laget ikväll! Kom igen grabbar, nu kör vi!
+ 2
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
Aha... Det fanns redan en tråd...
Jaja
Jag postar väl Forsberg här isst då?
Kommentarer på hans tankar inför?
Jaja
Jag postar väl Forsberg här isst då?
Kommentarer på hans tankar inför?
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Undertecknad kommer med en till rödvit Timråsupporter.
Kom ihåg att lösa biljett till ståplats så att vi kan styra upp klack!
Kom ihåg att lösa biljett till ståplats så att vi kan styra upp klack!
+ 8
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Sitter insnöad i Tyrolen annars hade givetvis Sargad unt Sargad junior unt Sargad minor skrikit sig hesa i Gränby.
+ 4
Sådär.
Sen HS-upprop. El Maco kommer till Metallåtervinning Arena. Smokey kommer också. Vem mer?