1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1731479

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Jag kommer rejält taggad till matchen. Bortastå, bara att höja rösterna och driva på laget ikväll! Kom igen grabbar, nu kör vi!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
Perreman: härligt! Verkar vara många i bekantskapskretsen som är på väg.

Supporterklubben kör alltså ingen officiell resa ikväll då men mot Leksand på söndag? Hur ser anmälningsläget ut?

Räknar med att många tar sig ner norrifrån på egen hand. Plus alla locals i Uppsala och vi som åker från Stockholm och annat närliggande. Var ett jävla drag på bortastå senast i serien i Uppsala. Lär inte bli sämre idag...

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
Flarran i högsta hugg...
Nu kör vi Timrå Redhawks Fighters ända ner till botten :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.