1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1731506

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
Perreman: härligt! Verkar vara många i bekantskapskretsen som är på väg.

Supporterklubben kör alltså ingen officiell resa ikväll då men mot Leksand på söndag? Hur ser anmälningsläget ut?

Räknar med att många tar sig ner norrifrån på egen hand. Plus alla locals i Uppsala och vi som åker från Stockholm och annat närliggande. Var ett jävla drag på bortastå senast i serien i Uppsala. Lär inte bli sämre idag...

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
En sista uppmaning till alla supportrar som funderar på att ta sig till Uppsala och Gränbyhallen ikväll:

Klart ni ska åka. Ta med alla som ni känner, stora som små, gamla som unga. Klä er röd och vit.

Under de två tidigare bortamatcherna mot Almtuna denna säsong har Timrå dominerat både på och utanför isen.

Nu åker vi dit och gör en repris! Timrå IK är bästa rödvita laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.