1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1739817

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Haha, så obeskrivligt usla Modo är. 3-3 i matcher mot detta Leksand...fantastiskt. Lika bra att dom åker ur.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: kan bli en dubbelwhammy. Modo som klubb i kaos utan klubbdirektör, med Svartvadet jagad ur stan, med darrig ekonomi och enorma fasta kostnader och nynedflyttade. Kan bli tricky att få ihop i allsvenskan initialt...

Och Leksand kommer knulla upp sin klubb på egen hand oavsett division. Så ur ko konkurrenssynpunkt bra om Modo åker ut

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Precis som för oss så sitter det i föreningen i stort. Vinnarmentaliteten är borta, från ledningen ner till laget. Det spelar ingen roll hur mycket pengar man lägger ner på värvningar. Vägen är utstakad och leder till Slaget om Västernorrland.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer