Bragd-Birger: kan bli en dubbelwhammy. Modo som klubb i kaos utan klubbdirektör, med Svartvadet jagad ur stan, med darrig ekonomi och enorma fasta kostnader och nynedflyttade. Kan bli tricky att få ihop i allsvenskan initialt...
Och Leksand kommer knulla upp sin klubb på egen hand oavsett division. Så ur ko konkurrenssynpunkt bra om Modo åker ut
Bragd-Birger: Precis som för oss så sitter det i föreningen i stort. Vinnarmentaliteten är borta, från ledningen ner till laget. Det spelar ingen roll hur mycket pengar man lägger ner på värvningar. Vägen är utstakad och leder till Slaget om Västernorrland.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer