El Maco: Jag kan inte se något negativt med att Modo åker ur SHL. Lånar gör vi lika mycket från andra klubbar. Det positiva är att vi lär få ett jävla uppsving i Allsvenskan. Plus att vi lär bli deras Sundsvall. Snor poäng trots att vi inte förtjänar det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det positiva är att vi lär få ett jävla uppsving i Allsvenskan.
Plus att vi lär bli deras Sundsvall. Snor poäng trots att vi inte förtjänar det.