+ 2
Inlägg: 1740544
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Helt jävla gälet hur Modo lyckas sumpa sin SHL-plats. Hur fan gick det till?
Och Leksand... ojojoj. Vilken bragd!
Gött med riktiga derbyn i vinter. Nu ser vi till att plocka hem Ludvig. Emil fortsätter så klart i shl.
Och Leksand... ojojoj. Vilken bragd!
Gött med riktiga derbyn i vinter. Nu ser vi till att plocka hem Ludvig. Emil fortsätter så klart i shl.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Intressant o höra vad killen från Modoboken som hånade Timrå för att vi inte vet hur det känns att göra mål har att säga denna afton..
+ 3
Jo, tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena !