+ 13
Inlägg: 1740558
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Klart man tycker lite synd om dom. Men väldigt lite. Det här blir ju ett jävla uppsving för oss. Både ekonomiskt och intressemässigt.
+ 3
Och Leksand... ojojoj. Vilken bragd!
Gött med riktiga derbyn i vinter. Nu ser vi till att plocka hem Ludvig. Emil fortsätter så klart i shl.